Słodycze reklamowe – miły gest, który buduje pozytywny obraz firmy

słodycze reklamowe

Gadżety firmowe w formie słodkości to oryginalny upominek, który wywoła uśmiech na twarzy Twojego klienta. Słodycze te pozwalają budować pozytywny wizerunek marki. Czy warto inwestować w słodycze reklamowe i na jaki rodzaj tych gadżetów najlepiej postawić? Sięgnij po sprawdzone porady i przeczytaj poniższy artykuł!

Cukierki z nadrukiem – rodzaje

Cukierki firmowe i inne słodycze reklamowe mogą być zapakowane zarówno oddzielnie, jak i na sztuki lub znajdować się w pudełku. Pudrowe cukierki reklamowe zapakowane w metalowe pudełeczko na przykład w kształcie serca to świetny pomysł! Na pokrywce nanoszone jest logo metodą grawerowaną lub metodą nadruku cyfrowego. W zależności od potrzeb klienta oraz specyfikacji firmy mogą być to:
– krówki
– miętówki
– lizaki
– żelki

Cukierki firmowe – największe zalety tego typu reklamy

Słodycze wywołują pozytywne emocje w osobach obdarowanych i to bez względu na ich wiek! Możesz je zabrać na:
– konferencję
– targi
Mogą być one również stałym elementem w Twojej firmie lub w sklepie. Dołączysz je do paragonu a także do paczki z zamówieniem klienta. Ogromną zaletą cukierków z nadrukiem jest:
– niska cena
– niewielkie rozmiary, które ułatwiają transport w oddalone miejsca lub ułatwiają rozdysponowanie pomiędzy poszczególnymi siedzibami firmy
– różnorodność smaków
– możliwość wyboru opcji dla wegan

Czy słodycze reklamowe mają jakieś wady?

Przy zamawianiu słodyczy reklamowych, takich jak cukierki z nadrukiem należy zwrócić szczególną uwagę na termin przydatności. Jeżeli w najbliższym czasie ma się odbyć konferencja lub targi warto zamówić większą ilość takich gadżetów. Jeśli natomiast mają być one dołączone do zamówienia lub znajdować się w siedzibie firmy, wówczas należy opierać się o średnie wyliczenia miesięczne dotyczące obrotu. Słodkie gadżety reklamowe nie sprawdzą się w przypadku bardzo dużych korporacji, które współpracują ze znanymi markami. Firmy te stawiają zazwyczaj na droższe i bardziej ekskluzywne podarunki dla swoich klientów.

O czym należy pamiętać zamawiając cukierki firmowe?

Zamawiając słodkie gadżety reklamowe należy zwrócić uwagę na to, aby były dopasowane do branży, w której działamy a także okoliczności – przed świętami można postawić na nieco inne opakowania. Na opakowaniu pojedynczych cukierków powinno znaleźć się:
– logo firmy
– krótki, chwytliwy tekst

Nie warto zamieszczać tam numeru telefonu, ponieważ miejsca na powierzchnię reklamową jest zbyt mało. Jeżeli prowadzisz sklep online możesz na swojej stronie internetowej zamieścić informację, że do każdego zamówienia klient otrzymuje słodki podarunek – gratisy są zawsze mile widziane i pozwalają budować pozytywny wizerunek marki lub firmy!